بانک کشاورزی

تاریخ: 10 اسفند 1392

دکتر طالبی:رضایت و آرامش خاطر سرمایه انسانی بانک و مشتری، زمینه‌ساز حرکت رو به جلو است

دکترمحمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت : رضایت و آرامش سرمایه انسانی و مشتری، زمینه‌ساز حرکت رو به جلو است
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی صبح روز سه‌شنبه ششم اسفند که در همایش تجهیز منابع شعب مستعد و پیشرو این بانک سخن می‌گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مدیران سطوح مختلف بانک باید دغدغه اصلی شان آرامش و رضایت سرمایه انسانی بانک و از سوی دیگر هم مدیران و هم کارکنان نیز باید دغدغه رضایت مشتری را داشته باشند.
وی با بیان اینکه نهادینه شدن این دو موضوع زمینه ساز حرکت رو به جلو و موفقیت بانک خواهد بود تصریح ‌کرد: لازمه تحقق این امورآن است که بدانیم سرمایه انسانی و مشتری برای چه چیزی ارزش قائلند.
دکتر طالبی با تأکید بر ضرورت وجود یک نظام شنوا و پاسخگویی مداوم برای آگاهی از آنچه که سرمایه انسانی و مشتری به آن فکر می‌کنند اضافه کرد : مدیرانی که با قاطبه سرمایه انسانی بانک ارتباط نزدیک دارند و همه مدیران و کارکنان که با مشتری در ارتباط رو در رو و نزدیک هستند مسئولیت بیشتری دارند .
مدیرعامل بانک کشاورزی بر نقش و مسئولیت کارکنان شعب در دریافت و انتقال نیازها و خواسته‌های مشتری و پرهیز از هر گونه بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع تاکید کرد وگفت: مدیران نیز باید به این نقش روسای شعب توجه ویژه ای بکنند تا جریان اثر بخش تعامل بین شعبه و مدیران میانی و بالائی بانک برقرار شود.
دکتر طالبی با تأکید بر پرهیز از راه‌حل‌های ساده و پرهزینه اضافه کرد :کارکنانی که در سطوح عملیاتی فعالیت می‌کنند باید مسئولیت خود را بپذیرند. مدیران سطوح میانی نیز این نقش مهم را برای آنان قائل باشند.
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه سرمایه انسانی نقش به سزایی در رفع مسائل و مشکلات دارد و بسیاری از مسائل با هنرمندی سرمایه انسانی حل می‌شود، خاطرنشان کرد: وجهه سرمایه انسانی این بانک به لحاظ عشق و علاقه و تخصص در میان مردم مورد توجه است .
وی با ارائه تصویری از شرایط کنونی رقابتی در نظام بانکی کشور ، توجه به راهکارها و پیشنهادات روسای شعب را به عنوان کسانی که در صحنه عمل حضور دارند، جزو مهم‌ترین عوامل محافظت بانک در برابر مخاطرات دانست .
دکتر طالبی از تلاش همه کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور که موجب شد این بانک نرخ رشد بالاتری در جذب سپرده ها را نسبت به میانگین نظام بانکی کسب کند قدردانی و ابراز امیدواری کرد روند این سربلندی و سرافرازی ادامه یابد.